Spoj citrusnog voća narandže i korijenaste biljke iz Indije, koja se u ljekovite svrhe koristi preko 5000 godina, dobili smo okus čaja koji rijetko koga ostavlja ravnodušnim. Narandža je odličan izvor vitamina C kao i vlakana ali se takođe smatra protuupalnim, antioksidativnim i antikarcinogenim voćem. Potiče rad probavnog trakta i oslobođa zatvora. Takođe su istraživanja pokazala da može smanjiti i krvni pritisak. Uz pomoć đumbira, za koji je poznato da uklanja mučninu i ublažava raznovrsne bolove, sigurni smo da će se naći među omiljenim napicima na vašim policama. Ovo je napitak koji može okrijepiti cijelo vaše tijelo.

FILTER ČAJ NARANDŽA S ĐUMBIROM 40 G
2,34 KM
Prodaje: Biljana d.d.Ovo je napitak koji može okrijepiti cijelo vaše tijelo.
Biljana d.d.
Biljana je domaća, Bosansko-hercegovačka, kompanija koja je Vaše povjerenje stekla na tradiciji a koja traje preko 50 godina. Stvoreni smo kako bi Vama ponudili kvalitet i standarde u koje vjerujemo i koje smo odabrali baš za Vas. Naši poslovi su vezani za otkup, preradu i prodaju bilja i gotovih proizvoda koji čine oko 56 različitih artikala a ono što potrošači najviše prepoznaju pri pomenu na „Biljanu“ jesu, upravo, čajevi koji su uvijek opravdali naš trud. Tržište osvajamo iskrenim namjerama i željama da naši potrošači budu ujedno i naši prijatelji. Strategije gradimo na njihovim iskustvima s kojima sarađujemo u duhu tradicije.
Ono šta su potrošači prepoznali kod nas jeste, upravo, prirodnost sastojaka, odustvo umjetnih boja i aroma. Naša jačina je u dosljednosti i budućnost će odlikovati se standardima koji štite taj dar prirode. Želimo istaknuti da su naši proizvodi i višestruko nagrađivani a kao jedan od proizvoda koji nosi zlatnu medalju jeste čaj „Nana ili Menta“. Ove nagrade su za nas potvrda naših kvaliteta koje plasiramo na tržište kako domaće tako i inostrano.
Dugogodišnja iskustva nas usmjeravaju ka inovacijama, kako u tehnološkom smislu tako i u digitalnom. Trudimo se uvijek na najbolji način odgovoriti na izovove koje tržište kreira što nas je dovelo do dugoročne tržišne održivosti.
Morate biti ulogovani da biste objavili recenziju.
Pitanja i odgovori
Niste ulogovani.
Recenzije
Još nema recenzija.