Na društvenim mrežama nedavno je pokrenut izazov #kupujmodomaće sa ciljem promocije domaćih proizvoda. Iako je „kupujmo domaće“ ranije bila rijetko upotrebljavana sintagma, u posljednje vrijeme postaje sve popularnija kako raste svijest i potreba za podrškom malim domaćim proizvođačima. Tome svjedoče i brojne objave na društvenim mrežama, u kojima građani postavljaju fotografije sa domaćim proizvodima koje redovno kupuju, te pozivaju i druge da se priključe izazovu.
Cilj izazova jeste podizanje svijesti građana o značaju kupovine domaćih proizvoda, ali i njihovoj kvaliteti. U vrijeme pandemije COVID-19 virusa, sve više zemalja se okreće domaćoj proizvodnji, zbog čega je između ostalog i važno da nam prilikom kupovine prvi izbor bude vlastiti proizvod, proizveden na teritoriji BiH.
Pandemija je ostavila i ostaviće značajne posljedice za brojne BiH proizvođače, kojima predstoji i te kako izazovan period. Dobra vijest je da jednostavnim promjenama u kupovini možemo značajno ojačati naše privredno društvo i sačuvati radna mjesta, što je trenutno o velike važnosti.
Naravno, nije sve stvar podrške domaćoj privredi. Naši proizvodi su uglavnom povoljniji, a kvaliteom nimalo ne zaostaju za stranim, uvoznim. Ukoliko bismo uradili analizu, vjerovatno bismo ustanovili da su neki čak i bolji, ali možda nemaju dovoljno dobar marketing.
U nastavku vam ostavljamo neke od fotografija koje su naši sugrađani podijelili, a vama poručujemo: kupujte domaće, podržite male preduzetnike, birajte pametno, a ako vam nešto nedostaje – posjetite našu online prodavnicu!




